Kontakt telefoniczny z ZUS od 18 marca - nowe linie tematyczne:
1. nr telefonu 22 290 87 01
· obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
· obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem
żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
2. nr telefonu 22 290 87 02
· obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców
3. nr telefonu 22 290 87 03
· obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej
Numery są aktywne w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 7 - 15
Ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. Tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.
Po wybraniu "0"(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 - Renty i emerytury,
- 3 - Zasiłki,
- 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 - Informacje dla płatników,
- 7 - Wsparcie dla przedsiębiorców
- 9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.
Kontakt do doradców: www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen